Pages

Saturday, August 14, 2010

Nayli Mama Demam..

Huhuhuhu...cian anak mama tomey..dah 3 hr dia demam.,minum susu pn x selera..ala..kurus la anak mama nanti.dah x montel..uhuk!! apa punya mama la.ade ke nak anak dia montel. Tp montel time kecik2 je tau..kalau dh besar montel gak wajib la diet..hope anak mama cepat sihat.Tp nk cepat sihat kena la mkn ubat..Anak aku ni pandai..kali pertama bg mkn ubat muka kelat2 je.tp telan gak.kali kedua bg terus wat muka x puas ati.hehehe..tp mama dia ttp bg.kali ketiga bg terus luah..hohoho..kali yg sterusnya aku tpaksa jd zalim.maka aku picit pipi montelnya utk dia x luah ubat tu..sorry ye cyg..kejam tandanyer cyg..apa tu?? hanya ibu2 yg mghadapi masalah aku ni yg phm..kekejaman si mama mendapat sokongan papanyer..teringat cerita kwn aku yg anak dia panggil mummy n papa dia jahat.dua-dua jahat!!

No comments:

Post a Comment