Pages

Sunday, November 14, 2010

my weekend

weekend kali ni aku x keluar ke mana-mana pun..hubby ajak keluar pn malas..so, dia kuar la sorg2 settle segala bil n beli brg rumah. lagipun my baby x berapa sihat..so, aku menghabiskan masa dgn aktiviti suri rumah jer..kalau weekend, selalunya aku bangun pukul 5am..kdg2 4am lbh pn dh bangun..awal kan??? hihihi...i'm a morning person..buat apa bangun awal2?? entah la...kdg2 bkak fb. kekadang bc buku. hihiihi..klau tgh study ni gerenti aku student cemerlang.hahaha..klau seru dtg, aku jd la muslimah yg sejati.mengaji..

penah gak bangun pepagi buta aku buat kek o puding. apa2 je la aku msk.mengemas rumah n mop lantai pn biasa pepagi buta. tp selalunya lps siap buat sarapan n perut kenyang sambung tido blk.. melelapkan mata je ok..xde la mbuta sampai tgri..

ari ni jd isteri yg sgt rajin kut..hahahah..pepagi lg basuh bj,pinggan,vacum umah n mop lantai.lipat baju.lps tu buat makaroni grg lak.siap letak cheese bagai..byk la laki aku mkn..tambah lak buatkan dia punya teh tarik..bl dh tengari skit, tetiba cam nak buat nasi ayam..call mak mertua mintak resepi..lps tu trus buat..senang je wat nasi ayam ni rupanya..bpinggan-pinggan la plak laki aku mkn..perut pn dh makin ke depan..hahaha...ni tgh tunggu dia bl santan. nak buat kuih seri muka lak.  makin bseri la cik abg aku coz asik mkn jer..tp kerajinan aku masak ni ikut mood gak..klau bz sgt mmg mkn luar je la..mlm ni punya menu lak cuma buat sambal sotong jer..

No comments:

Post a Comment